ReisAdviseur Toscane

Je overweegt een mooie week bij La Scuola te boeken. De hele week ontzorgt worden is een mooi vooruitzicht, maar de reis is nog een hobbel. Wat zou het fijn zijn als je ook geen omkijken meer hebt naar het organiseren van de heen- en terugreis, verzekeringen en eventuele verlenging? Want heb je vervoer nodig en/of wil je deze heerlijke week nog wat verlengen (vooraf of achteraf) met een paar dagen in het mooie Italiaanse land, dan kan ik je helpen met het uitzoeken en boeken daarvan.
Bucketlist Reizen is verbonden aan ReisCreaties (onderdeel van Pelikaan Reizen) waardoor garanties (ANVR en Stichting Garantiefonds Reisgelden) automatisch geregeld zijn. Boeken zonder zorgen.
Jouw eigen Persoonlijk ReisAdviseur, hoe verwend wil je je voelen.

Jouw voordelen op een rij:
♣ Geen wachttijden zoals in het reisbureau en niet zelf uren lang online zoeken naar de juiste reismogelijkheden.
♣ Direct, via een vast aanspreekpunt, contact via e-mail, WhatsApp en (mobiele) telefoon op het tijdstip dat het jou uitkomt.
♣ Betrouwbaar: aangesloten bij de ANVR, Stichting Garantiefonds Reisgelden en het Calamiteitenfonds.
♣ Door middel van professionele boekingssystemen een goede en onafhankelijke prijsvergelijking, zodat je niet teveel betaalt.
♣ Ontzorging vóór, tijdens en na de reis.
♣ Ook in de avonduren en in het weekend beschikbaar en bereikbaar.
♣ Deze service kost niets extra!
Ervaar het gemak van jouw eigen Persoonlijk ReisAdviseur en neem contact met mij op. Met veel enthousiasme help ik je graag.

Telefoonnummer: 06 21390787
Mail: bucketlistreizen@outlook.com

Mijn profiel
Ik ben Gerda Meeuwsen van Bucketlist Reizen. Als Persoonlijk ReisAdviseur help ik graag met het vinden van een passende vakantie.

Bucketlist Reizen vervult álle reiswensen. Want wie heeft er nou niet een wensenlijstje? Dat kan een mooie stedentrip met geliefde of vrienden/vriendinnen zijn óf weer eens met het hele gezin naar een mooie cottage in Ierland. Of wat dacht je van heerlijk struinen door de straatjes en een pizza eten op het pleintje van een Italiaans dorp.

Waarom gebruik maken van een Persoonlijk ReisAdviseur?
In deze tijd van een eigen Personal Trainer, Personal Shopper en Weddingplanner, is het misschien tijd om een Personal Travel Agent, oftewel een eigen Persoonlijk ReisAdviseur, aan dit rijtje toe te voegen.

Niet meer uren achter de computer op het internet of die ene vrije zaterdag bij het reisbureau doorbrengen, op zoek naar dé ultieme reisbeleving en/of vakantiebestemming.
Reizen is mijn passie en als Persoonlijk ReisAdviseur ga ik met veel enthousiasme en plezier jou ontzorgen door dat voor je te doen.