22.02 Open Dag | welkom!

wijn van wijnboerderij Santa Vittoria, 2 km verderop

Wil je kennismaken met La Scuola, met de mensen en ideeën daarachter? Met wat wij verstaan onder levenskunst en ‘het goede leven’? Wil je het leven proeven – o.a. de bijzondere vakantieweek ‘Zin in Toscane’ -, kom dan naar de Open Dag met een vleugje Italiaanse levenskunst: aan het einde van de winter verliefd vooruit kijken naar wat mogelijk komen gaat. Meld je je wel aan?

We starten om 14.30 uur met het programma (tot plm. 17.00 uur). De locatie is: verhalenhuis Lo Spazio, de thuisbasis van La Scuola in Nootdorp/Delft.

Tijdens de Open Dag vertellen we uiteraard ook meer over de andere activiteiten, zoals de bijzondere vakanties ‘Zin in Limburg’ – ‘Oude woorden, nieuwe verhalen’ – en ‘Zin in Nootdorp’ – ‘Wie ben ik, een zomerse ontmoeting’ (boek je op de Open Dag dan ontvang je 15% korting op onze meerdaagse activiteiten). Ook geven we informatie over onze diensten (individuele gesprekken, begeleiding trouw- en rouwceremoniën) en producten.

Lo Spazio | de ruimte
Kooikerlaan 27
2631 SX  Nootdorp/Delft
welkom@academievoorlevenskunst.nl
tel. 015 – 257 1061

Routebeschrijving

auto: A13, afslag Delft-Noord, volg Nootdorp, ‘de Bras’ en daarna Nootdorp-Zuid. ‘Lo Spazio’ heeft volop gratis parkeerplaatsen.

OV: tram 15 Den Haag (halte ‘Scholekstersingel’: brug over Fellowshiplaan inlopen; rechtsaf Kortelandseweg op, direct links naar beneden ‘Park Craeyenburch oplopen; 10 min.)

tram 19 NS-Delft (idem)

bus 60 NS-Delft (halte ‘Ds C. Spoorlaan’; richting A13 lopen, bij stoplichten afslag Craeyenburch, rechts aanhouden; 10 min.)

trein NS-Ypenburg (20 min. lopen)