Wat belet mensen om te stralen, om zichzelf te laten zien? Ria Pool Meeuwsen daagde vrouwen van alle leeftijden uit. Zij schreven hun eigen verhaal over onzekerheid en kracht. Dit boek gaat over het vormgeven van ons leven en de moeite die dat kost in een tijd waarin alles ter discussie staat. De auteur verklaart in de epiloog deze thematiek vanuit haar rijke ervaring als werk- en levenscoach. ‘Terug naar jezelf’ is een boek voor de zoekende mens naar zekerheid.

Ria Pool Meeuwsen werkt en schrijft vanuit een oude traditie die blijvend appelleert aan ons verlangen naar een goed leven: levenskunst. Ze is mede-oprichter van werkmetLef en La Scuola | academie voor levenskunst.

‘Terug naar jezelf’ is een heruitgave. In 2007 verscheen het boek met alleen levensverhalen. In 2012 is de epiloog toegevoegd.

Het beeld op de omslag is van kunstenares Paola de Bruijn.

bestelinformatie:

€ 12,50 incl. porto